Vše pro váš dům
S čím vám můžeme pomoci
ADMINISTRATIVA
- zřízení webových stránek
- vyřizování správní agendy na základě zmocnění, PM
- 1x ročně účast 1 osoby a případné vedení shromáždění SVJ/BD
- pojištění odpovědnosti výboru SVJ/BD
- příprava směrnice č. 1 o platbě záloh a rozúčtování předpisů plateb (zálohy a dlouhodobé zálohy)
- příprava směrnice č. 2 o provádění pravidelných kontrol a revizí
- zpracování plánu dlouhodobých a krátkodobých oprav, údržby a modernizace - směrnice č. 3
- 2x ročně účast na zasedání statutárního orgánu
- kontrola zápisu shromáždění SVJ/BD
- 1x ročně předkládat zprávu správce o hospodaření
- 1x ročně připravovat návrh rozpočtu na příslušný kalendářní rok
- zajištění rozúčtování zálohových plateb SV, TUV, T
- zastupovat SVJ při jednání o pojistných událostech a plnění při realizaci pojistné smlouvy
- zajištění právního servisu, konzultací, přípravy smluv, výzvy dlužníkům, přípravy žalob
- zajištění smluvních dodávek služeb spojených s užíváním objektu (elektrická energie, plyn, voda, teplo, odvoz odpadu...)
- zajištění stanov v souladu s požadavky NOZ 89/2012 Sb.; ZOK 90/2012 Sb.
- zajištění domovního řádu
- zajištění požárních směrnic
EKONOMICKÁ SPRÁVA
- vypracování a změny předpisů úhrady plateb za služby, předpis dlouhodobých záloh (EL)
- evidence úhrad plateb za služby a do fondu dlouhodobých záloh
- evidence nákladů společenství vlastníků jednotek
- evidence dlužníků, zasílání upomínek, telefonické a mailové upozorňování
- příprava podkladů pro právní vymáhání
- seznam vlastníků, sledování a zapracování změn ve vlastnictví jednotek (formulář)
- evidence a zapracování změn uživatelů jednotek (formulář)
- 1x ročně vypracování vyúčtování služeb a jeho distribuce statutárnímu orgánu (e-mail, pošta)
- 1x ročně distribuce vyúčtování služeb (e-mail, pošta) vlastníkům
- vypořádání přeplatků a nedoplatků plynoucích z ročního vyúčtování služeb
- nastavování záloh na služby
- ekonomické přehledy domu
- posouzení skladby fondů
- nahlížení na účet dálkovým přístupem a stahování výpisů v účetním formátu
- hrazení dodavatelských faktur a provádění plateb za příkazce
- archivovat, chránit před poškozením a zneužitím veškerou dokumentaci a doklady k domu( po dobu 2 let)
- sledování stavu finančních prostředků domu a upozorňování na rizika
ÚČETNICTVÍ
- vedení účetnictví v souladu se zákonem a prováděcími předpisy
- kontrola úhrad závazků
- kontrola věcné a účetní správnosti faktur
- vypracování daňového přiznání vč. účetní závěrky
- zpracování mezd vč. přehledů na zdravotní a socIální pojištění
- proplácení mezd včetně odvodů na příslušné instituce
- evidence zálohové daně, evidence srážkové daně, jejich zpracování a vykazování
- základní kontrola původního účetnictví minulého správce (počáteční stavy), návrhy na rekonstrukci dle nutnosti
TECHNICKÁ SPRÁVA
- vedení evidence technických zařízení a stavebního stavu nemovitosti
- zajištění průkazu energetické náročnosti budovy
- převzetí a archivace projektové a prováděcí dokumentace k nemovitosti
- 1x měsíčně činnost domovníka (1 hodina), drobná údržba společných částí domu - výměna žárovek, výměna vložek zámků, promazání zámků a pantů dveří, výměna jmenovek ve zvonkových platech, větrání sklepních prostor
- předkládat statutárnímu orgánu návrhy na opatření k zabezpečení technického a stavebního stavu nemovitosti
- evidence a zajištění pravidelných kontrol a revizí technických zařízení dle příslušných předpisů
- vstupní prohlídka nemovitosti technikem včetně písemné zprávy
- zajištění non-stop havarijní služby bez paušálu (mimo pravidelný paušál)
- kontrola nabídek pravidelných dodavatelů
- zajištění desinfekcí, dezinsekcí a deratizací společných prostor,
- zajištění pravidelné údržby společných částí nemovitostí, zejména provedením stavebních, instalatérských, topenářských, plynárenských, elektrikářských, zámečnických, malířských prací
- zajištění montáže a výměny měřidel SV, TUV, T
- zajištění odečtů poměrových měřidel vody a tepla
- zajištění pravidelného úklidu, údržba okolí domu a zeleně
PREMIOVÉ SLUŽBY
- poptávkové řízení na dodavatele (od 30.000,- Kč a min. 3 poptávky)
- kontrola zadání a plnění sjednaných prací a podmínek služeb, ověřovat množství a účtované ceny, fotodokumentace (při hodnotě zakázky od 30.000,- Kč)
- zajištění smluvní organizace rozsáhlých oprav a rekonstrukcí a revitalizací
- zajištění stavebního či autorského dozoru
- údržba webových stránek SVJ/BD
Balíčky služeb
Pro cenovou nabídku nás prosím kontaktujte
Účetnictví SVJ & BD
Balíček START
- Účetnictví
- Administrativa
- Ekonomická správa
Balíček STANDART
- Účetnictví
- Administrativa
- Technická správa
- Ekonomická správa
Balíček PREMIUM
- Účetnictví
- Administrativa
- Technická správa
- Ekonomická správa
- Premiové služby